Opis
Praktični priročnik na 400 straneh vam daje navodila za izvedbo kampanj digitalnega marketinga za sledeča področja:
- Google SEO (optimizacija on-site in off-site).
- Oglaševanje na Googlu – Google AdWords.
- Izdelava Google AdWords kampanj, po korakih.
- Kako priti na prva mesta na Googlu in drugih iskalnikih?
- Facebook upravljanje in oglaševanje na Facebook-u.
- Kako pridobiti tako všečke kot tudi kontaktne podatke vaših oboževalcev?
- Facebook trgovina – kako pravilno prodajati na Facebook strani?
- Facebook nagradne igre in drugi tipi objav, ki aktivirajo oboževalce.
- Instagram upravljanje in oglaševanje na Instagram-u.
- Kako pravilno uporabiti hastage, da povečate doseg objav in odziv sledilcev?
- Katera strategija je prava? Kako jih lahko (uspešno) vključite v povečanje vaše prodaje?
YouTube
- Youtube optimizacija in Youtube oglaševanje.
- Kateri naslovi in opisi videov prinašajo največji doseg.
- Foto in video produkcija – dostopna za vsak žep.
- Kako začeti s svojim kanalom iz čiste ničle, ter zaslužiti z oglasi, sponzorji in promocijo vašega produkta ali storitve?
- LinkedIn upravljanje in oglaševanje na LinkedIn-u.
- Natančno ciljanje kupcev – skrivnosti prodajnega uspeha.
- Praktična uporaba funkcij za popoln LinkedIn profil.
E-mail marketing
- Email marketing, gradnja in monetizacija baze.
- Kako časovno optimizirati odpiranje vaše e-pošte?
- Ne-direktna prodaja skozi zgodbo, ki zagotoviti, da se bodo prejemniki e-poštnih sporočil spremenili v lojalne kupce.
Spletna stran, ki prodaja
- Kako izdelati učinkovito spletno stran? Lepa oblika ni dovolj.
- Pravila za izdelavo prodajno uspešnih spletnih trgovin.
- Načela izdelave prodajnih landing strani za višjo konverzijo.
- Pinterest upravljanje in oglaševanje na Pinterest-u.
- Optimizacija (poslovnega) profila in iskalnika.
- Ustvarite privlačno Pinterest stran, s katero boste zgradili bazo potencialnih strank.
SMS Marketing
- Sodobni kanali SMS marketinga.
- Kako zgraditi bazo naročnikov na vaša SMS sporočila?
- Avtomatizacija SMS marketinga.
- Učinkovita raba SMS sporočil v marketinškem spletu.
- Twitter upravljanje in oglaševanje na Twitter-ju.
Amazon
- Ključni koraki za začetek prodaje na Amazonu.
- Ključne nevarnosti – na kaj morate biti pozorni, ko začnete s prodajo na Amazonu?
- Dropshipping in Shopify.
SnapChat
- SnapChat upravljanje in oglaševanje na SnapChat-u.
Avtor knjige je Martin Korošec. Je strokovnjak za (digitalni) marketing s katerim se profesionalno ukvarja že dve desetletji. Prešel je skozi faze kreativne agencije, agencije za zakup medijskega prostora in časa, agencije za odnose z javnostmi. Vodil je oddelke za marketing in prodajo v hotelu, casinoju in banki.