Close

Digitalni marketing od A do Ž

37.00 

PRAKTIČNI PRIROČNIK o digitalnem marketingu, v tiskani obliki. Druga izdaja – dopolnjena vsebina.
400 strani knjige z jasnimi navodili za takojšnjo uporabo.
Strategije za digitalne kampanje, ki preverjeno delujejo. Primeri iz prakse.

BONUSI: 

  •  200 strani tehničnih navodil v digitalni obliki.
  • Knjiga »Najbolj učinkovite Facebook objave« v digitalni obliki
  • Izdelava oglasov na primerih s slikami
  • Videoposnetek 4 urnega seminarja »Digitalni marketing«
  • Format: 400 strani, 21×15 cm
Kategorija: Product ID: 1609

Opis

Praktični priročnik na 400 straneh vam daje navodila za izvedbo kampanj digitalnega marketinga za sledeča področja:

Google

  • Google SEO (optimizacija on-site in off-site).
  • Oglaševanje na Googlu – Google AdWords.
  • Izdelava Google AdWords kampanj, po korakih.
  • Kako priti na prva mesta na Googlu in drugih iskalnikih?

Facebook

  • Facebook upravljanje in oglaševanje na Facebook-u.
  • Kako pridobiti tako všečke kot tudi kontaktne podatke vaših oboževalcev?
  • Facebook trgovina – kako pravilno prodajati na Facebook strani?
  • Facebook nagradne igre in drugi tipi objav, ki aktivirajo oboževalce.

Instagram

  • Instagram upravljanje in oglaševanje na Instagram-u.
  • Kako pravilno uporabiti hastage, da povečate doseg objav in odziv sledilcev?
  • Katera strategija je prava? Kako jih lahko (uspešno) vključite v povečanje vaše prodaje?

YouTube

  • Youtube optimizacija in Youtube oglaševanje.
  • Kateri naslovi in opisi videov prinašajo največji doseg.
  • Foto in video produkcija – dostopna za vsak žep.
  • Kako začeti s svojim kanalom iz čiste ničle,  ter zaslužiti z oglasi, sponzorji in promocijo vašega produkta ali storitve?

LinkedIn

  • LinkedIn upravljanje in oglaševanje na LinkedIn-u.
  • Natančno ciljanje kupcev – skrivnosti prodajnega uspeha.
  • Praktična uporaba funkcij za popoln LinkedIn profil.

E-mail marketing

  • Email marketing, gradnja in monetizacija baze.
  • Kako časovno optimizirati odpiranje vaše e-pošte?
  • Ne-direktna prodaja skozi zgodbo, ki zagotoviti, da se bodo prejemniki e-poštnih sporočil spremenili v lojalne kupce.

Spletna stran, ki prodaja

  • Kako izdelati učinkovito spletno stran? Lepa oblika ni dovolj.
  • Pravila za izdelavo prodajno uspešnih spletnih trgovin.
  • Načela izdelave prodajnih landing strani za višjo konverzijo.

Pinterest

  • Pinterest upravljanje in oglaševanje na Pinterest-u.
  • Optimizacija (poslovnega) profila in iskalnika.
  • Ustvarite privlačno Pinterest stran, s katero boste zgradili bazo potencialnih strank.

SMS Marketing

  • Sodobni kanali SMS marketinga.
  • Kako zgraditi bazo naročnikov na vaša SMS sporočila?
  • Avtomatizacija SMS marketinga.
  • Učinkovita raba SMS sporočil v marketinškem spletu.

Twitter

  • Twitter upravljanje in oglaševanje na Twitter-ju.

Amazon

  • Ključni koraki za začetek prodaje na Amazonu.
  • Ključne nevarnosti – na kaj morate biti pozorni, ko začnete s prodajo na Amazonu?
  • Dropshipping in Shopify.

SnapChat

  • SnapChat upravljanje in oglaševanje na SnapChat-u.

Avtor knjige je Martin Korošec.  Je strokovnjak za (digitalni) marketing s katerim se profesionalno ukvarja že dve desetletji. Prešel je skozi faze kreativne agencije, agencije za zakup medijskega prostora in časa, agencije za odnose z javnostmi. Vodil je oddelke za marketing in prodajo v hotelu, casinoju in banki.

Mnenja

Zaenkrat še ni mnenj.

Bodi prvi ocenjevalec “Digitalni marketing od A do Ž”

Vaš e-naslov ne bo objavljen.