Sprožilci

29.27 

Dramatično povečajte svojo sposobnost prodajanja in se naučite, kako nadzorovati misli svoje potencialne stranke s pomočjo 30 psiholoških sprožilcev, s katerimi boste stranko motivirali, vplivali nanjo in jo prepričali v nakup.

  • Format: 223 strani, 21×15 cm
Kategorija: Product ID: 1534

Opis

Dramatično povečajte svojo sposobnost prodajanja in se naučite, kako nadzorovati misli svoje potencialne stranke s pomočjo 30 psiholoških sprožilcev, s katerimi boste stranko motivirali, vplivali nanjo in jo prepričali v nakup.

  • Odkrijte skrivnost, ki jo pozna le malo prodajnih strokovnjakov, a z njo lahko podvojite odziv na ponudbo.
  • Odkrijte, kako v strankah zbuditi občutek krivde, da preprosto ne bodo mogle drugače kot kupiti vaš izdelek.
  • Odkrijte, kako s pomočjo preproste prodajne tehnike obvladati nemogočo situacijo in jo obrniti sebi v prid.

V knjigi Sprožilci Sugarman piše o načelih, s katerimi se je seznanil v direktnem marketingu, a jih je mogoče uporabiti tudi na področju klasične osebne prodaje v obliki 30 učinkovitih tehnik, ki jih imenuje “psihološki sprožilci”. Psihološki sprožilci učinkovito vplivajo na potencialno stranko, jo motivirajo in prepričajo v pozitivno odločitev o nakupu. Že s poznavanjem le nekaterih izmed tridesetih sprožilcev vsak prodajalec ali tržnik lahko dobesedno nadzoruje misli potencialne stranke in dramatično poveča svoj prodajni uspeh.

Morda vas bodo mnogi izmed sprožilcev presenetili, saj niso tako očitni, a so kljub temu izredno učinkoviti. Nekateri med njimi so sicer očitnejši, vendar jih je treba pravilno uporabljati. Razumevanje lahko sproži pozitivne odzive na vsakršno prodajno sporočilo, ne glede na njegovo obliko. Knjiga je dragocena, ker ponuja domiselne, a učinkovite nasvete za vsakega prodajalca, oglaševalskega direktorja ali tržnika.

Ne odlašajte z nakupom knjige Sprožilci, saj boste z njo izboljšali svoje marketinško znanje in vse vidike svoje prodaje.