To je marketing

35.00 

Zamislite si lijak, ki je poln lukenj in zato pušča. Na vrhu lijaka vlijemo pozornost. Na dno lijaka pridejo predane in zveste stranke.
Med vrhom in dnom večina ljudi izteče. Odidejo, izgubijo zaupanje ali odidejo zaradi neskladja med tem, kar ponujate, in tistim, v kar verjamejo, zaradi razlike med tem, kar govorite, in tistim, kar slišijo.
Ali pa morda samo ni v redu zanje, so zaposleni, ali pa je kaj prišlo vmes.

Kako popraviti lijak?  .

  • Format: 250 strani, 21×15 cm
Avtor: Seth Godin
Kategorija: Product ID: 1538

Opis

Vsakih tristo tisoč let se severni in južni pol zamenjata. Zemeljski magnetni polji se menjata. V naši kulturi se to dogaja pogosteje. In v svetu sprememb kulture se je to ravnokar zgodilo. Metoda, ki najbolje deluje, se je zamenjala. Namesto sebične množice se zdaj učinkovit marketing opira na empatijo in storitve.

To je priložnost, da svoje delo, za katerega vam je mar, približate ljudem, ki vam bodo za opravljeno delo z veseljem plačali in tudi govorili o njem. Edini način, s katerim boste naredili spremembo, je, da vidite in razumete ljudi, na katere želite vplivati. Knjiga To je marketing bo spremenila vprašanja, ki si jih postavljate, in vaša dejanja. Vaše delo je pomembno.  Naredite pravi kraval.

Kako lahko izboljšate marketing in prodajo svojega podjetja, preberite v knjigi To je marketing.

Avtor knjige, Seth Godin, je bil sprejet v hišo slavnih na področju marketinga.