Turbo mrežni marketing

27.38 

Rdeča nit knjige Turbo mrežni marketing je govor o tem, kako sponzorirati nove zastopnike v vaše mrežnomarketinško podjetje.

  • Format: 137 strani, 22×14 cm
Kategorija: Product ID: 1533

Opis

Rdeča nit knjige Turbo mrežni marketing je govor o tem, kako sponzorirati nove zastopnike v vaše mrežnomarketinško podjetje.

Avtor Tom Schreiter, ki ga zastopniki v njegovem izjemno uspešnem podjetju, ki ga je ustvaril z mrežnim marketingom, poznajo kot Velikega Ala, je na podlagi lastnih izkušenj napisal napotke, s pomočjo katerih vam bo uspelo postaviti na noge svoje mrežnomarketinško podjetje. Z nasveti vam bo pomagal določiti jasne cilje, izbrati vodje skupin, pomagal vam bo vpisati težavne stranke in graditi zaupanje z njimi.
Če ste odprti za nove metode in želite bolje razumeti vaše potencialne zastopnike, boste v knjigi spoznali marsikaj koristnega za vaš posel. Knjiga je prava zbirka nasvetov za vse, ki želite uspeti v mrežnem marketingu.