Veliki Al pove vse

27.38 

Tomu Schreiterju (Velikemu Alu) v prvem letu ukvarjanja z mrežnim marketingom ni uspelo zaslužiti niti dolarja. Kasneje pa je v svojo skupino, ki ji sedaj lahko rečemo organizacija, vključil preko 100,000 zastopnikov. Od tod tudi njegov nadimek Veliki Al.

  • Format: 103 strani, 21×15 cm

 

 

Kategorija: Product ID: 1536

Opis

Tomu Schreiterju (Velikemu Alu) v prvem letu ukvarjanja z mrežnim marketingom ni uspelo zaslužiti niti dolarja. Kasneje pa je v svojo skupino, ki ji sedaj lahko rečemo organizacija, vključil preko 100,000 zastopnikov. Od tod tudi njegov nadimek Veliki Al.

Knjiga je zbirka kratkih lekcij, za katere je značilen Tomov edinstven, jedrnat in k bistvu usmerjen slog. Z nekaj besedami ali primeri pove prave odgovore za delo v mrežnem marketingu. V knjigi boste našli enak humor, jasnost in neposrednost, kot jih Tom predstavlja na svojih predavanjih v ZDA in drugod po svetu. Zato sedite in se pripravite na napeto ter zanimivo branje.